Kategori: ,
Yazar Merve Akay 0 yorum

Tık Tık Tık, Kim O?






















Nerelerdesin sen?

Tanıyanlar, takibimde olan güzel insanlar bilirler ki Bilgisayar Mühendisliği son sınıf öğrencisiy(d)im. Sizlerden epeyce sorular, mailler geldi yok olduğum zaman diliminde. Yazılarımı takip edip yenilerini göremeyince meraklananlar olmuş. 

Yazımın ilk cümlesinde parantez içinde yazdığım tek harf var ya işte o bu sebebi açıklıyor aslında. O harfi oraya yazabilmek için epeyce koşturmalı bir sene geçirdim. Ee yazı yazanlar, şairleşenler, blog işiyle uğraşanlar bilirler ki epey zaman alan harika bir uğraş aslında bu iş de. İki işi bir arada götürebilirdim belki ama. Enerji düşüşüm sizlere mutlaka yansırdı. Bunu istemediğim için de okul dönemi içerisinde bloğuma herhangi bir katkım olamadı haliyle.

Zorlu bir süreci zaferle sonuçlandırabilmem için de gelen zorluklara göğüs germek mecburiyetindeydim. Yani bir nevi, kelebekle tanışmak isteyen çiçeğin bir iki tırtıla katlanmayı öğrenmesi gibi bir şeydi. Bu yüzden tüm enerjimi okuluma armağan ettim.

Araya girmiş gibi oldum ama…













İnanıyorum ki sizin de hayatınızda hızlı değişimler yaşadığınız dönemler olmuştur. İş değişimi, şehir değişimi, mezuniyet, okul değişimi, ayrılık, evlilik, doğum, ölüm… Hayatta başımıza gelen her şey insan olduğumuz için. Ve hayatımıza bize sormadan gelen sevinçleri de acıları da hissedebiliyorsak eğer, hala nefes alabildiğimiz için. 

Başımıza konan talih kuşlarını da hüzün kuşlarını da sevelim, şükredelim. Çünkü hala hayattayız. Çünkü umut edebilelim diye her gün karanlığı Güneş kapatıyor. Ve diyor ki; senin karanlık günlerin de işte böyle aydınlık bulacak. Umudunu kaybetme! Ne mutlu!

Sizlere özel…

Yeni fikirlerle geldim, dostlar. İnteraktif bir blog olsak nasıl olur? İletişim bilgilerimden bana fikirlerinizi, yorumlarınızı, bloğumda görmek istediğiniz konuları yazınız. Şairleşenler varsa aramızda şiirlerinden parçaları bana yollasınlar. Yazılarımın sonunda, konuya uygun olarak, seve seve paylaşırım. Şu ana kadar bana gelen yoğun mailler, artık dön cümlelerini içeren yakınmalar beni bu fikre itti. 

Yorumlarınız, fikirleriniz, bloğumu takip edişiniz benim için çok kıymetli. Bu nedenle de sizden gelecek fikirlerle birlikte hızla ve uzağa yol alabilirim. Sizlerle etkileşimli bir ağ oluşturalım, ne dersiniz? Harika insanlar okuyormuş yazılarımı, gurur duydum, mutlu oldum. Var olun.

Bana şuradan ulaşabilirsiniz. 

O zaman başlayalım…

Uzun zaman sonra hiç hissetmediğim kadar güçlü, kararlı, enerjik hissettim kendimi. Geçtim klavyemin başına. İçim rahat, huzurluyum. Biliyorum ki Allah, yeniden başlayanların yardımcısıdır her zaman […]

Tık Tık Tık, Kim O?

İçinizden Biri  



Yorumlarınızı Bekliyorum